نوروز نویدبخش روزهایی سرشار از موفقیت
نوروز نویدبخش روزهایی سرشار از موفقیت

با سلام و احترام فراوان،

هیئت مدیره شرکت کلینیک بتن ایران، با کمال مسرت و شادمانی، فرارسیدن نوروز باستانی و آغاز سال نو شمسی را به تمامی اعضای خانواده بزرگ خود از جمله مشتریان عزیز، کارفرمایان گرانقدر، کارگران زحمتکش و کارمندان ارجمند تبریک و تهنیت می‌گوید.

نوروز، که ریشه در کهن‌ترین آیین‌ها و جشن‌های ایرانی دارد، نمادی از تجدید حیات طبیعت و آغاز دوباره‌ی زندگی است. این جشن باستانی، فرصتی است برای بازتاب اندیشه‌های نو، همدلی و همزیستی مسالمت‌آمیز، و نویدبخش روزهایی سرشار از موفقیت و شادکامی برای همگان.

همچنین، با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و مغفرت، هیئت مدیره شرکت کلینیک بتن ایران، این ماه عزیز را که فرصتی برای تزکیه و خودسازی است، به شما و خانواده‌های محترمتان تبریک می‌گوید. ماه رمضان، ماه نزول قرآن و شب‌های قدر، ماهی است که در آن بندگان به درگاه الهی نزدیک‌تر شده و با عبادت و دعا، روح و جان خود را سیراب می‌کنند.

به امید آنکه سال نو و همراهی ماه مبارک رمضان، سالی پر از موفقیت، سلامتی و شادی برای شما و خانواده‌های محترمتان باشد و شاهد پیشرفت‌های روزافزون کلینیک بتن ایران در عرصه‌های ملی و بین‌المللی باشیم.

با آرزوی بهترین‌ها،پیشاپیش سال 1403 مبارک

هیئت مدیره کلینیک بتن ایران

جهت اطلاع از آخرین اخبار، در خبرنامه کلینیک بتن عضو شوید. عضویت در خبرنامه

جزییات