مشاوره ای جهت ترمیم سازه های بتنی
مشاوره ای جهت ترمیم سازه های بتنی

مشاوره ای جهت ترمیم سازه های بتنی با کارشناسان کلینیک بتن ایران:

با توجه به حجم عظیمی از سازه‌های بتنی که روزانه در سرزمینمان به صورت قارچ قابل رویت هستند، به راحتی می‌توان بتن را بدیهی دانست و اینکه چگونه ما را قادر می‌سازد تا زندگی‌ای را که در مناظر شهری در حال تکامل خود انجام می‌دهیم، داشته باشیم. بتن نیز مانند ما نیاز به نگهداری دارد و تحت تأثیر استرس ها و فشارهای زندگی روزمره قرار می گیرد.

خرابی بتن ممکن است به دلیل خوردگی، آسیب سازه، نفوذ آب، فعالیت لرزه ای یا بسیاری از دلایل دیگر اتفاق بیفتد. سال‌ها تحقیق عملی، کلینیک بتن ایران را قادر ساخته تا راه‌حلی کاملاً جامع برای بازسازی و بازسازی سازه‌های بتنی ایجاد کند. مشاوره و پشتیبانی مشتریان کلینیک بتن ایران، از مفهوم تا تکمیل موفقیت آمیز در کارگاه های عمرانی، بی نظیر است. همه این موضوع بر اساس بیش از 13 سال فعالیت در عرصه تکنولوژی بتن این شرکت بوده است.

محصولات و سیستم ها برای بسیاری از برنامه های تعمیر بتن در کلینیک بتن ایران متفاوت بوده است.

تعمیر و نوسازی ساختمان‌ها و زیرساخت‌های بتنی یک فرآیند مهم است که به ما کمک می‌کند تا رویکردی پایدار برای ساختمان ارائه دهیم ، عمر یک سازه را طولانی‌تر می‌کند و از تخریب و بازسازی جلوگیری می‌کند. انتخاب استراتژی مقاوم سازی مناسب، بر اساس علت اصلی شکست بتن، همچنین می تواند عملکرد کلی سازه را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. کلینیک بتن ایران دارای مجموعه گسترده ای از محصولات و سیستم ها برای رفع بسیاری از نیازهای تعمیر بتن است.

راه های بسیاری و یا اینگونه بگوییم در کلینیک بتن ایران برای هر نوع ترمیم یک محصول وجود دارد.

به طور خلاصه ما تمام محصولات لازم برای تعمیر و حفاظت فنی بتن را ارائه می دهیم.

محصولات و سیستم های ویژه ای برای استفاده در بسیاری از انواع سازه ها و برای تعمیر بتن که در شرایط مختلف هستند و همچنین در مجاورت آب و هوا و غیره دارند در کلینیک بتن ایران در دسترس هستند.

کلینیک بتن ایران آزمایش های مستقل گسترده ای را با تاییدیه ها و گواهی های مربوطه برای همه مواد ارائه می دهد.

راه حل های ما کاملاً مطابق با اصول و روش های تعریف شده در استانداردهای اروپایی EN 1504 وجود دارد. این راه حل ها شامل سیستم هایی برای ترمیم آسیب ها و عیوب در بتن و همچنین ترمیم آسیب های ناشی از خوردگی آرماتور فولادی است.از این رو محصول جدید کلینیک بتن ایران بنام MTOFIX 909 جهت ترک های معمولی سازه های بتنی ،سازه های آجری و مصالح بنایی مناسب است و می توانید از این محصول جهت ترمیم انواع ترک ها استفاده شود.

در نتیجه می توان گفت برای تمامی موارد بازسازی و ترمیم سازه های خود با مجموعه کلینیک بتن ایران مشورت نمایید و مشخصات بهترین محصول را از مشاوران ما بگیرید و محصول را سفارش دهید و استفاده نمایید.

جهت اطلاع از آخرین اخبار، در خبرنامه کلینیک بتن عضو شوید. عضویت در خبرنامه