حمایت از طرح های دانش بنیان
حمایت از طرح های دانش بنیان

حمایت شرکت مهندسین مشاور اثر مهرازان پایدار(کلینیک بتن ایران) از طرح های:

دانش‌بنیان- نحوه مشارکت مالی و جزئیات تولید و فروش محصول‌

سوالات متداول بخش حمایت از طرح های پژوهشی

 با بیان اینکه از گذشته مطابق با قراردادها و تعهدات با دانشجویان و محققان مختلف مشارکت داریم،کمک‌های ما به چندین صورت است، طرح‌های مختلف بررسی و ارزیابی موشکافانه می‌شوند و در صورت تأیید حمایت خواهند شد.

طرح های دانش‌بنیان درواقع طرح هایی هستند که به منظور افزایش علم و ثروت‌، توسعه اقتصادی بر پایه دانش و تحقق اهداف علمی و اقتصادی در راستای گسترش اختراع و نوآوری و در نهایت تجاری سازی نتایج تحقیق و توسعه (شامل طراحی و تولید کالا و خدمات) در حوزه مختلف و با ارزش افزوده فراوان مورد استفاده قرار می گیرند.

‌حمایت شرکت مهندسین مشاور اثر مهرازان پایدار از چه نوع طرح های دانش‌بنیانی انجام می‌شود‌؟

 مجموعه کلینیک بتن ایران واحد های مختلفی دارد که برخی جهت تولید محصولات که خود دسته بندی های زیادی دارد و برخی به صورت خدماتی است‌، منظور از خدمات در زمینه های مقاوم سازی و تست های غیر مخرب بتن که خود شرکت نیز در امر تست های غیر مخرب بتن نیز چند دستگاه تولید و به ثبت رسانده است.

طریقه حمایت از طرح های دانش‌بنیان

 از همه شرکت‌های دانش‌بنیان فعال و همچنین اساتید و دانشجویان و همچنین افراد توانمندی که در بخش‌های مختلف تخصصی که در راستای طرح هایی که در زمینه بهبود عملکرد بتن در رسته های متفاوت و همچنین تجهیزات و دستگاه های خدماتی این امر پس از بررسی طرح حمایت می‌کند تا رشد خوبی داشته باشند؛ این حمایت تحت قالب سرمایه‌گذاری در طرح‌ها و خدمات و تجهیزات و استخدام صورت می‌پذیرد، در کل می توان گفت درهای کلینیک بتن ایران بر روی شرکت های دانش بنیان، فناور و طرح های پژوهشی و دانش بنیانی گشوده است.

نحوه حمایت از طرح های ریسک پذیر

 تیم پژوهشی کلینیک بتن ایران بررسی‌های مختلف انجام می دهد و دارنده طرح باید از ارزیابی‌های ما پس از ارائه مدارکشان، عبور کنند، ‌در واقع شرکت ما به عنوان شرکتی خطرپذیر عمل می‌کند و ریسک سرمایه‌گذاری در این موارد را می پذیرد.

کلینیک بتن ایران با توجه به پروژه های پژوهشی و تحقیقاتی خود در زمینه کارایی بتن، شکل پذیری، جایگزینی مواد اولیه وکاهش مصرف انرژی در سازه های بتنی پیش ساخته ، نیاز به جذب نیروی متخصص در این زمینه دارد.

 لذا از واجدین شرایط دعوت می شود فرم مربوط را از وب سایت کلینیک بتن ایران دریافت نموده و پس از تکمیل به پست الکترونیکی info{a}clinicbeton.irارسال نمایید.

جهت اطلاع از آخرین اخبار، در خبرنامه کلینیک بتن عضو شوید. عضویت در خبرنامه