رنگ اکریلیک ساختمانی
رنگ اکریلیک ساختمانی

انواع رنگ ساختمانی

تعدادی رنگ ساختمانی وجود دارند که در صنعت ساختمان سازی بکار برده می شوند که عبارتند از:

رنگ آلومینیومی

رنگ ضد خوردگی

رنگ قیری

رنگ پایه سیمان

رنگ پلاستیک مصنوعی

رنگ اتیل سیلیکات

رنگ گرافیت

رنگ پلاستیک

رنگ سلولزی

رنگ اکرلیک

رنگ روغنی

توجه: استفاده از تمامی رنگ ها در شرایط مختلف امکان پذیر نبوده و از نمونه های مختلف آن ها برای موارد مختلف استفاده می شود.

خرید رنگ اکریلیک ساختمان

رنگ اکریلیک از جمله رنگ هایی است که پس از اعمال بر روی سطح مورد نظرتان به سرعت خشک می شود، از این رو می توان روی آن مجدداً رنگ آمیزی نمود. این رنگ نسل جدیدی از رنگ های ساختمانی است که کاربرد وسیعی دارد و در نقاشی ساختمان جایگاه ویژه ای به خود اختصاص داده است که از این رو تنوع و استفاده از این نوع در رنگ ها به دلیل ساده بودن اجرا و مزایای قابل توجه توصیه می شود. رنگ آکریلیک ساختمان از تنوع بالایی برخوردار است و می توان آن را بر روی سطوح مختلف اجرا نمود. سطحی که با این رنگ پوشش داده می شود آسیب ناپذیر و مقاوم در برابر نفوذ آب است و می توان آن را شستشو داد. عدم استفاده از مواد آلی مضر و فرآورده های نفتی، این رنگ را به رنگی سازگار با محیط زیست تبدیل نموده که از نظر اقتصادی نیز استفاده از آن بصرفه است. این رنگ اکریلیک بسیار انعطاف پذیر می باشد و پس از خشک شدن پوسته پوسته نشده و ترک نمی خورد و قابلیت پوشش دهی خوبی بر روی انواع سطوح دارد.

نمایندگی رنگ اکریلیک ساختمان و رنگ های صنعتی

رنگ های اکریلیک در سه نوع در بازار موجود است و عمده مصرف، رنگ اکریلیک ساختمان نیمه براق است. از رنگ های اکریلیک میتوان برای دیوارهای داخل ساختمان و نمای خارجی ساختمان استفاده کرد. از ویژگی بارز این نوع رنگ، می توان به ترکیب و انواع طیف رنگی نام برد.رنگ های اکریلیک یکی از رنگ های خوب و جدید در بازار می باشد که به دلیل مزایای زیاد از جمله اجرای آسان که نسبت به سایر رنگ های سنتی موجود در بازار دارد، به سرعت طرفداران زیادی پیدا کرده است. مزیت این رنگ نسبت به رنگ پلاستیک این است که قابل شستشو می باشد و مزیت آن نسبت به رنگ روغنی این است که، پایه رنگ اکریلیک آب است و بوی بد و مضر رنگ روغنی را ندارد و با محیط زیست سازگار است و سریع می توان از ساختمان یا محلی که نیاز فوری به استفاده آن مکان وجود دارد بهره برداری نمود.

قیمت رنگ اکریلیک ساختمانی

رنگ های اکریلیک ساختمانی از رزين هاي اكریليكی پايه آب تهيه می شوند و یکی از رنگ‌های بسیار متنوع موجود در بازار است، رنگ اکریلیک انعطاف‌پذیر است و به همین علت روی تمام سطوح از جمله سیمانی، گچی، صفحات کناف، بتن،سطوح سیمانی یا بتونی و هر سطح دیگری قابل اجرا هستند و پوشش ضد رطوبت ایجاد می‌کنند و همچنین در سه نوع (براق، مات و نیمه براق) عرضه میگردند. این رنگ‌های نسل جدید، برای ایجاد پوشش بافت در سطوح مناسب هستند زیرا غلظت بالایی دارند، به سرعت خشک می‌شوند و بوی نامطبوع ندارند.از نظر هزینه ای این رنگ و پوشش با توجه به غلظت مواد رنگ اکرلیک میزان مصرف کمتری به سار رنگ ها دارد به طور مثال این نوع رنگ حدود 200 گرم در هر متر مربع قابل استفاده می باشد. باید در نظر داشت برای هر 5 متر مربع (البته در فام های مختلف قیمت ها ممکن است تغییراتی داشته باشند) حدود قیمت 65 تا 70 هزار تومان خواهد بود.

رنگ اکریلیک روی دیوار

رنگ های اکریلیک نسل جدیدی از رنگ های ساختمانی است که کاربرد وسیعی دارد و در نقاشی ساختمان جایگاه ویژه ای به خود اختصاص داده است. رنگ های اکریلیک در سه نوع ( براق، مات و نیمه براق ) در بازار عرضه می گردد. بهترین رنگ اکریلیک برای رنگ آمیزی انواع دیوار، رنگ اکریلیک نیمه براق است که کلینیک بتن ایران باتوجه به دانش و تولید این محصول به صورت سیستم های نانو محصولات خود را در این عرصه افزایش داده است.

مزایای رنگ اکریلیک ساختمانی

سطحی که با این رنگ پوشش داده می شود آسیب ناپذیر و مقاوم در برابر نفوذ آب است و می توان آن را شستشو داد. رنگ اکریلیک ساختمانی بسیار انعطاف پذیر است و پس از خشک شدن پوسته نشده و ترک نیز نمی خورد. این رنگ بر روی انواع سطوح گچی، سیمانی، سفال، بتون، چوب و پلاستیک و قطعات بتنی و سیمانی قابل اجرا است.قابليت شستشو، پوشش دهی عالی، براقیت مطلوب، سرعت خشک شدن بالا، سهولت اجراء، قابليت رقیق شدن با آب، نداشتن بوي نامطبوع، عدم جذب گرد و غبار، مقاوم در برابر سايش و اشعه خورشيد و سازگاري با محیط زیست از مزایای این نوع رنگ می باشد. رنگ اکریلیک از تنوع بالایی برخوردار است و می توان آن را بر روی سطوح مختلف اجرا نمود.

جهت اطلاع از آخرین اخبار، در خبرنامه کلینیک بتن عضو شوید. عضویت در خبرنامه